background img

ANTENNA TRE E RETE VENETA SUL REFERENDUM DI INDIPENDENZA DEL VENETO

giugno 14, 2014

Pubblichiamo di seguito il servizio televisivo di Antenna Tre e gli interventi di Gianluca Busato nella trasmissione Focus di Rete Veneta andati in onda ieri sul referendum di indipendenza del Veneto

Servizio di Antenna Tre con interviste a Gianluca Busato e Luca Zaia del 13/06/2014

Interventi di Gianluca Busato su Focus del 13/06/2014

Schermata 2014-06-14 alle 20.14.12

 


Categories
  • Da Veneto, forza Azzurri…dai…

    Paolo 15 giugno 2014 10:28
  • Da veneto forza indipendentisti wsm

    maurizio 15 giugno 2014 11:37
  • Adesso che ghè i mondiali de calcio tuti i se desmentaga de tuto, ma el saldo el rivarà in pressia e con quelo el crollo dell’italia e gnanca i azurri i podarà atenuar la disfatta economica.
    RENZI el fa el ditator coi soi parkè xe obligado a farlo pena finir in pressia el so laoro.
    Staremo a veda….ma nojaltri dovemo andar avanti con l’indipendensa parkè non podemo aspetar de trovarse in un paese marso e falido parkè dovaresimo pagar un presso ancora più alto de quelo che ne speta se restemo ancora drento sta brenta de m. italiota.
    Busato te sì massa bon con i tò interlocutori, domandeghe parkè xe contrario el secondo poareto ala tò destra che el ghè là su col referendum.
    Se spetemo stò qua stemo freschi.
    El querela,,,el querela… ma quando no ghè xe pì skei par pagarte el stipendio…cossa faralo ???
    WSM

    giancarlo 15 giugno 2014 15:32
  • Quei de la region Veneto pitosto de non spenda skei
    i preferisce far el referendum e spenda come el solito milioni di euro quando ghè xe Busato ch’el pol darghe una piattaforma digital bela che pronta e spenda na miseria rispetto ai 14 milioni de euro che i dovaria spenda……quel Sig. Marotta el dovaria spiegarne parkè no i modernizza la region quando invece i vertici e altri i magna a quattro ganasse. Sig. Marotta se el se regge a tutor de la costitusion italiota e nol vol el referendum o l’indipendensa cossa ghe stalo a far in region? Forse el tutela el popolo veneto? E come ?
    Par piaxer, basta far i megalomeni o criticar chi se dà da far par mejorar…parkè non faxi vojaltri de mejo.???? El stato italiota el stà par crolar..donca dovemo crolar anca nojaltri par forsa parkè lo volì vojaltri????
    W L’INDIPENDENSA
    WSM

    giancarlo 15 giugno 2014 16:50
  • Faranno il referendum e poi ne bocceranno il risultato perché incostituzionale esattamente come è successo pochi mesi fa in Catalogna. Oppure ancora peggio ne falsificheranno il risultato così sembrerà che gli stessi veneti amano remare per tutti gli italiani. Anche questo è già successo nel 1866 ma molti non se lo ricordano.
    Poi l’Europa con tutti i sui diritti dei popoli non ha sostenuto la Catalogna bensì i diritti di Madrid: figuriamoci se non appoggia Roma che manda i nostri soldi a Bruxelles sottoforma di finanziamenti. Si sente dire che manca poco tempo all’Italia per usufruire dei finanziamenti eurponei…ok ma sono i nostri soldi! dove vanno a finire quando scaderanno i termini? ce li daranno di ritorno? ma perché glieli diamo per averne meno indietro? Questa è l’Europa da cui cercate di essere riconosciuti…

    Picenin 15 giugno 2014 21:18

Rispondi

%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: